Articles: 16
Authors: 27
Content of the publication
| 1. |
Инновационные подходы в оценке стоимости предприятий АПК
Синельников В. М., Заика С. А., Синельников М. В.
|
5-10
|
| 2. |
Організаційно-економічне забезпечення управління інтелектуальним капіталом на будівельних підприємствах
Грицьков Є. В.
|
10-15
|
| 3. |
Чинники економічного зростання регіонів в умовах диспропорційності
Лагодієнко В. В., Довгаль О. В.
|
15-20
|
| 4. |
Стратегічне управління розвитком харчових підприємств на засадах підвищення конкурентоспроможності продукції
Басюркіна Н. Й., Константинова Т. В.
|
21-27
|
| 5. |
Соціальна відповідальність підприємств харчової промисловості як основа інноваційного розвитку сучасної економіки
Пушак Я. Я., Лагодієнко В. В.
|
27-35
|
| 6. |
Спеціалізація та концентрація виробництва як фактори забезпечення ефективності діяльності сільськогосподарських підприємств
Божко М. В.
|
36-43
|
| 7. |
Ціноутворення в системі механізму економічного розвитку агробізнесу
Дудник О. В., Подольська О. В., Смігунова О. В.
|
43-47
|
| 8. |
Розробка програми стимулювання персоналу до здійснення організаційних змін на підприємстві
Гринь Є. Л.
|
47-51
|
| 9. |
Формування маркетингової діяльності підприємствами аграрної сфери
Іванова Г. О.
|
51-55
|
| 10. |
Формування конкурентних переваг сільськогосподарських підприємств та напрями підвищення їх конкурентоспроможності
Голобородько Я. О.
|
55-62
|
| 11. |
Управління інвестиційними проектами аграрних підприємств та об’єднань в умовах довгострокового співробітництва
Войт С. М., Орел А. М.
|
62-67
|
| 12. |
Концептуальні основи координації інноваційних мереж у стратегічно важливих секторах економіки
Омельяненко В. А.
|
68-74
|
| 13. |
Фінансове забезпечення у стратегічному управлінні інноваційним розвитком
Онегіна В. М., Вітковський Ю. П., Кравченко Ю. М.
|
74-80
|
| 14. |
Мультифункціональне моделювання регіональної системи управління твердими відходами з урахуванням синергічного ефекту
Плаксієнко В. Я., Самойлік М. С., Писаренко П. В.
|
80-91
|
| 15. |
Особливості змістовного наповнення категорії «маркетинг»
Липовий Д. В.
|
91-95
|
| 16. |
Моніторинг і контроль у системі економічної науки і практики діяльності підприємств
Іванченкова Л. В.
|
95-101
|