Перейти до вмісту
Актуальні проблеми інноваційної економіки та права
Журналу «Актуальні проблеми інноваційної економіки та права» включений до категорії Б за спеціальностями: в галузі знань «Управління та адміністрування»: 073, 076 (наказ Міністерства освіти і науки України від 23.08.2023 № 1035) та 071, 072, 075 (наказ Міністерства освіти і науки України від 20.12.2023 № 1543); в галузі знань «Соціальні та поведінкові науки» 051 (наказ Міністерства освіти і науки України від 23.08.2023 № 1035); в галузі знань «Право» – 081 та «Публічне управління та адміністрування» – 281 (наказ Міністерства освіти і науки України від 20.12.2023 № 1543).
Свідоцтво про державну реєстрацію Міністерства юстиції України серія КВ № 25436-1537ПР від 13.01.2023 р.
Журнал індексується в Міжнародній наукометричній базі Index Copernicus International
Зміст публікації
1. |
Регіональні аспекти розвитку агробізнесу в Україні: кластерний аналіз
Ларіна Тетяна Федорівна, Моісєєва Наталія Іванівна, Азізов Отабег
|
5-12
|
2. |
Стратегічні орієнтири в менеджменті суб’єктів агробізнесу. Міжфункціональний маркетингово-логістичний ракурс
Даниленко В. В., Завгородній А. В., Шаповалова І. О.
|
12-19
|
3. |
Оцінювання ризиків при формуванні портфелю проектів інноваційного розвитку сільськогосподарських підприємств
Тєшева Лариса Василівна
|
19-23
|
4. |
Обґрунтування селективних важелів антициклічного регулювання галузей агропромислового комплексу
Кулаковська Тетяна Анатоліївна
|
24-30
|
5. |
Особливості систематизації умов забезпечення конкурентоспроможності аграрних підприємств
Миколенко Інна Григорівна
|
30-35
|
6. |
Обґрунтування сутності, функцій та призначення зернового ф’ючерсу на біржовому ринку сільськогосподарської продукції
Гречанюк Людмила Миколаївна
|
35-39
|
7. |
Проблемні аспекти консолідації обліку та фінансової звітності в управлінні підприємством
Ткачук Г. О., Іванченкова Л. В., Скляр Л. Б., Лагодієнко Н. В.
|
40-49
|
8. |
Особливості здійснення маркетингової діяльності на промислових підприємствах
Гарафонова Ольга Іванівна
|
50-55
|
9. |
Методичний підхід до оцінювання рівня ефективності маркетингової діяльності підприємств
Турчин Люба Ярославівна
|
55-61
|
10. |
Сучасний бренд-менеджмент у системі стратегічного управління підприємством в умовах посилення процесів діджиталізації
Просяник Оксана Петрівна, Яресько Катерина Вікторівна
|
61-67
|
11. |
Особливості управління інвестиційно-інноваційними проєктами
Унинець-Ходаківська Валентина Павлівна
|
67-72
|
12. |
Значення інтелектуального капіталу в процесі розвитку сучасних підприємств
Лепейко Тетяна Іванівна
|
73-77
|
13. |
Ієрархія маркетингових концепцій: логіко-історичний аналіз
Ослопова Марина Валеріївна, Данько Юрій Іванович
|
78-82
|
14. |
Аналіз специфіки маркетингової стратегії розвитку сучасного закладу вищої освіти
Благун Іван Іванович, Уc Марина Ігорівна
|
83-89
|
15. |
Просування гастрономічних дестинацій на прикладі Одеської області
Ткач Вікторія Олександрівна, Харенко Дмитро Олександрович, Камушков Олександр Сергійович
|
89-94
|
16. |
Джерела фінансового забезпечення сфери охорони здоров’я в Україні
Філіпова Наталія Володимирівна
|
95-100
|
17. |
Вектори конкурентного розвитку соціально-економічних систем
Писаренко В.В.
|
100-101
|