Актуальні проблеми інноваційної економіки та права

Журналу «Актуальні проблеми інноваційної економіки та права» включений до категорії Б за спеціальностями: в галузі знань «Управління та адміністрування»: 073, 076 (наказ Міністерства освіти і науки України від 23.08.2023 № 1035) та 071, 072, 075 (наказ Міністерства освіти і науки України від 20.12.2023 № 1543); в галузі знань «Соціальні та поведінкові науки» 051 (наказ Міністерства освіти і науки України від 23.08.2023 № 1035); в галузі знань «Право» – 081 та «Публічне управління та адміністрування» – 281 (наказ Міністерства освіти і науки України від 20.12.2023 № 1543).
Свідоцтво про державну реєстрацію Міністерства юстиції України серія КВ № 25436-1537ПР від 13.01.2023 р.
Журнал індексується в Міжнародній наукометричній базі Index Copernicus International

Перспективи впровадження інтернет-маркетингу в маркетингову діяльність підприємств аграрного сектору

УДК: 338.43.9:332.025

DOI: https://doi.org/10.36887/2524-0455-2024-2-15

Бондаренко Валерій Михайлович,
доктор економічних наук, професор, професор кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі,
Національний університет біоресурсів і природокористування України,
https://orcid.org/0000-0002-5929-7158
Резнік Надія Петрівна,
доктор економічних наук, професор, професор кафедри менеджменту ім. проф. Й.С. Завадського,
Національний університет біоресурсів і природокористування,
https://orcid.org/0000-0001-9588-5929
Луцій Олександр Павлович,
кандидат економічних наук, професор, професор кафедри маркетингу та міжнародної торгівлі,
Національний університет біоресурсів і природокористування України,
https://orcid.org/0009-0007-5235-9655

Досліджено сутність інтернет-маркетингу та його вплив на маркетингову діяльність підприємств аграрного сектору. Проведено огляд переваг та можливих перешкод впровадження інтернет-маркетингу для цих підприємств. Виявлено стратегії та інструменти впровадження інтернет-маркетингу, які можуть бути ефективними в аграрному секторі. В роботі розвинуто дослідження розуміння впливу інтернет-маркетингу на маркетингову діяльність аграрних підприємств та визначає нові можливості для їхнього розвитку в умовах цифрової економіки. Результати дослідження можуть бути корисними для аграрних підприємств, допомагаючи їм усвідомити потенціал інтернет-маркетингу та визначити стратегії для його успішного впровадження. Це може призвести до підвищення ефективності маркетингових кампаній та збільшення конкурентоспроможності підприємств. Можливість подальших досліджень вбачаємо у більш глибокому аналізі ефективності конкретних стратегій інтернет-маркетингу для аграрного сектору, а також дослідження нових тенденцій та інновацій у цій сфері.

Ключові слова: інтернет-маркетинг, аграрний сектор, перспективи інтернет-маркетингу, впровадження інтернет-маркетингу, переваги інтернет-маркетингу, можливості інтернет-маркетингу, маркетингова діяльність, вебсайт, соціальні мережі, інфлюенсери.

Література.

  1. Омельяненко О.В. Особливості інтернет-маркетингової діяльності підприємств аграрного сектору. Український журнал прикладної економіки та техніки. 2023. Том 8. № 4. С. 238-243.
  2. Аль-Турджман Ф.М. Інтернет промова: взаємодія технологій, бізнес-моделей та глобальних ринків. № 30(1).
  3. Омельяненко О.В. Тренди розвитку digital-маркетингових технологій в агропродовольчій сфері в інтеграційних перспективах. Стратегічний менеджмент агропродовольчої сфери в умовах глобалізації економіки: безпека, інновації, лідерство: матеріали І Міжнародної науково-практичної конференції. Полтава, 2023. 450 с.
  4. Застрожнікова І.В. Вплив діджиталізації на кадрову політику в аграрному секторі. Інвестиції: практика та досвід. 2021. № 4. С. 77-81. DOI: https://doi.org/10.32702/2306-6814.2021.4.77.
  5. Фрейн М., Зіглер К. Електронна комерція для фермерів – так, ви можете! Веб-інструменти та основи інтернет-маркетингу. URL: http://newfarm.rodaleinstitute.org/depts/ midatlantic/FactSheets/e-commerce.shtml.
  6. Тілмані Д. Маркетинг продовольства та сільськогосподарської продукції в Інтернеті. URL: http://co.marketmaker.uiuc.edu/uploads/3c6e50379b0e65c81ade0a0d951c5a09.pdf.
  7. Хольц-Клоз М. Маркетинг в Інтернеті. Ресурсний центр аграрного маркетингу. URL: http://www.agmrc.org/business_development/operating_a_business/direct_marketing/articles/marketing-on-the-internet/.
  8. Недялков А. Проникнення Інтернету в сільськогосподарські ринки: зразок Болгарії та України. Форум IAMO 2005 “Наскільки ефективною є невидима рука: Сільськогосподарські та продовольчі ринки в Центральній та Східній Європі” С. 3. URL: http://www.iamo.de/forum2005/files/Nedyalkov%20Borisova.pdf.
  9. Васильців Н.М. Цифровий маркетинг як складник перспективного напряму розвитку індустрії 4.0. Науковий погляд: економіка та управління. 2019. №2. С. 35-40.
  10. Ільченко Т.В. Роль маркетингових інструментів в інноваційному розвитку аграрних підприємств. Бізнес-Інформ. 2020. № 10. С. 460-468.
  11. Ільченко Т., Безугла Л. Тенденції та зміна пріоритетів на європейському ринку сільськогосподарської продукції. Інвестиції: практика та досвід. 2019. № 24. С. 35-42.
  12. Омельяненко О.В. Переваги та виклики соціальних мереж у маркетингу аграрного сектору. Сучасні підходи до вирішення проблем науки і техніки: матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференція. Київ. 2023. С. 48-52.
  13. Губарєв П., Засядька В. Цифрові технології в аграрному секторі України: проблеми та перспективи. Економіка АПК. 2020. №3. С. 5-16.

Статтю було отримано 05.02.2024