Актуальні проблеми інноваційної економіки

Журнал включений до Переліку друкованих наукових фахових видань в галузі економічних наук наказом Міністерства освіти і науки України від 11.07.2016 № 820
Журнал індексується в Міжнародній наукометричній базі Index Copernicus International

Особливості змістовного наповнення категорії «маркетинг»

УДК 338.242.2:631.11

ЛИПОВИЙ Д. В.,
здобувач,
Харківський національний технічний університет сільського господарства
імені Петра Василенка

Анотація

В статті проаналізовано з точки зору історичного розвитку змістовне формування категорії «маркетинг», розкрито існуючі особливості формування та провадження маркетингової діяльності через комплекс маркетингу. Визначено проблемні компоненти комплексу маркетингу в забезпеченні результативного та конкурентоспроможного розвитку, на основі якого запропоновано можливі напрями методологічних досліджень на перспективу.

Ключові слова: маркетинг, результативність, система управління, комплекс маркетингу, конкурентоспроможність.

Література

  1. Андрусенко Г. О. Основи маркетингу / Г. О. Андрусенко. – К.: Урожай, 1995. – 176 с.
  2. Баркан Д. И. Маркетинг для всех: Беседы для начинающих / Д.И. Баркан. – Л.: Редакционно-издательский центр «Культ-информ-пресс» совместно с соціально-коммерческой фирмой «Человек», 1991. – 256 с.
  3. Войчак А. В. Маркетинговий менеджмент: Підручник / А. В. Войчак. – К.: КНЕУ, 1998. – 268 с.
  4. Голубков Е. П. Маркетинг: стратегии, планы, структуры / Е. П. Голубков. – М.: Дело, 1995. – 192 с.
  5. ЕвдокимоваФ. И. Азбука маркетинга: Учеб. Пособие / Ф. И. Евдокимова, В. М. Гавва. 3-е изд., перераб. и доп. – Д.: Сталкер, 1998. – 432 с.
  6. Завьялов П. С. Формула успеха: маркетинг (сто вопросов – сто ответов о том, как эффкетивно действовать на внешнем рынке) / П. С. Завьялов, В. Е. Демидов. – 2-е изд., перераб. и доп. – М.: Междунар. отношения, 1991. – 416 с.
  7. Карич Д. Підприємницький маркетинг: Навч. посібник / Д. Карич // Пер. з рос., наук. ред. і передм. П.І. Гайдуцького. – К.: Вища шк., 1994. – 83 с.
  8. Козлов М. В. Планирование маркетинга в системе управления пищевого предприятия / М. В. Козлов, Н. С. Тульская // Пищевая промышленность. – 1998. – № 2. – С. 3.
  9. Котлер Ф. Основы маркетинга / Ф. Котлер, Г. Армстронг, Дж. Сондерс, В. Вонг // пер. с англ. – 2-е евродоп. изд. – М.: Издательский дом «Вильямс», 1999. – 1152 с.
  10. Котлер Ф. Основы маркетинга / Ф. Котлер // Пер. с англ. – М.: «Бизнес-книга», «ИМА-Крос. Плюс», ноябрь 1995. – 702 с.
  11. Старостіна А. О. Зміст та основні етапи маркетингової діяльності / А. О. Старостіна // Маркетинг в Україні. – 2002. – № 4. – с. 30-33.
  12. Хаустов В. Маркетинговая деятельность в АПК / В. Хаустов // АПК: экономика, управление. – 1992. – № 9. – с. 58-60.

Статтю було отримано 18.05.2018