УДК: 338.24:640.41
DOI: https://doi.org/10.36887/2524-0455-2021-2-7
У даній статті розглядаються основні поняття, види якості, методи управління якістю, показники та критерії оцінки рівня якості, а також надано рекомендації щодо вдосконалення якості обслуговування. Сервісна діяльність – це область людських взаємин, де формується і вдосконалюється реабілітаційно-альтруїстичний стиль в задоволенні наших потреб. Управління якістю реалізується за допомогою застосування певного набору прийомів і засобів, які можна класифікувати за чотирма сферами: управління якістю, процесом, персоналом та ресурсами. Доведено важливість сервісу в індустрії гостинності та перспективного напряму розвитку українського туризму. Визначимо методи та принципи підвищення сервісу обслуговування.
Ключові слова: готель, технічна якість, критерії оцінки, методи управління, персонал, проблеми, загальне управління якістю, методи оцінки якості обслуговування.
Література.
- Ожегов С.И. Толковый словарь русского языка. М.: Мир и Образование, Оникс, 2011. 736 с.
- Прохоров А.М. Советский энциклопедический словарь. 4-е изд. М.: Советская энциклопедия, 1988. 1600 с.
- Бреєв Б. Розвиток сфери готельних послуг. Російський економічний журнал. № 10. С. 56-60.
- Важливість обслуговування клієнтів в індустрії гостинності. URL: https://www.hotelnewsresource.com/article109092.html
- Демидов Л. Л. Основними тенденції в розвитку готельного бізнесу являються. Готель. 2017. №13. С.42-43.
- Зорін І. В. Туристичний бізнес і готельне господарство. М.: Фінанси і статистика, 2014. 401 с.
- Кобел К. Як стати краще? TUNE: Новий шлях залучення і утримання клієнтів. М.: Альпіна Бізнес Бук, 2015. 185 с.
- Мічелл Дж. А. Ritz-Carlton: золотий стандарт готельного бізнесу нового тисячоліття / пер. з англ. В. І. Іващенко. М.: Ексмо, 2019. 320с.
- Нікольська Є.Ю. Актуальні проблеми розвитку готельного бізнесу, Шлях науки. № 6. С. 54-57.
- Обслуговування клієнтів в індустрії гостинності: 5 кращих прикладів для наслідування. URL: https://www.intellectsoft.net/blog/customer-service-in-hospitality-industry/
- Багдан Пол Дж. Обслуговування гостей в індустрії гостинності. 2014. 320 с.
- Сорокіна А. В. Організація обслуговування в готелях і туристичних комплексах: навч. посібник. М.: Альфа-М; ИНФРА-М, 2016. 304 с.
- Шарп І. Філософія гостинності FourSeasons: Якість, сервіс, культура і бренд. М.: Паблішер, 2014. 366 с.
- Що таке сервіс в індустрії гостинності? URL: https://www.soegjobs.com/service-hospitality-industry/
Статтю було отримано 23.02.2021