Актуальні проблеми інноваційної економіки та права

Журналу «Актуальні проблеми інноваційної економіки та права» включений до категорії Б за спеціальностями: в галузі знань «Управління та адміністрування»: 073, 076 (наказ Міністерства освіти і науки України від 23.08.2023 № 1035) та 071, 072, 075 (наказ Міністерства освіти і науки України від 20.12.2023 № 1543); в галузі знань «Соціальні та поведінкові науки» 051 (наказ Міністерства освіти і науки України від 23.08.2023 № 1035); в галузі знань «Право» – 081 та «Публічне управління та адміністрування» – 281 (наказ Міністерства освіти і науки України від 20.12.2023 № 1543).
Реєстрація суб’єкта у сфері друкованих медіа : Рішення Національної ради України з питань телебачення і радіомовлення №1390 від 16.11.2023. Ідентифікатор медіа: R30-02018
Журнал індексується в Міжнародній наукометричній базі Index Copernicus International

Впровадження системи дистанційного навчання та коучингу як чинник мотивації працівників на підприємстві

УДК: 331.108

DOI: https://doi.org/10.36887/2524-0455-2023-5-7

Mazorenko Oksana,
PhD in Economics, Associate Professor, Associate Professor of Management and Business Department, Simon Kuznets Kharkiv National University of Economics,
https://orcid.org/0000-0003-1784-697X
Polezhaieva Olena,
Senior lecturer of Pedagogy, Foreign philology and Translation department,
Simon Kuznets Kharkiv National University of Economics,
http://orcid.org/0000-0002-3178-6339
Kozhevnikova Kateryna,
Master's student,
Simon Kuznets Kharkiv National University of Economics

Впровадження систем дистанційного навчання та коучингу на підприємстві в останні роки стало предметом багатьох досліджень. Ця стаття має на меті здійснити поглиблений аналіз впровадження систем дистанційного навчання та коучингу на підприємстві з особливим акцентом на їх впливі на мотивацію працівників. Дослідження зосереджене на розумінні викликів і можливостей, пов’язаних з інтеграцією дистанційної освіти та систем коучингу в контекст підприємства для мотивації його працівників. Завдяки проведеному огляду існуючої літератури це дослідження визначає ключові фактори, які впливають на успішне впровадження цих систем. Організаційна культура, підтримка керівництва, технологічна інфраструктура, готовність співробітників і доступність ресурсів визначені як критичні фактори ефективної інтеграції дистанційного навчання та коучингу. У статті також досліджується роль технологій у підтримці дистанційного навчання та обговорюються стратегії підвищення залучення та мотивації працівників у віртуальних середовищах. У статті досліджується вплив впровадження систем дистанційного навчання та коучингу на набуття працівниками знань, розвиток навичок та підвищення продуктивності як складових їхньої мотивації на підприємстві. Автори досліджують ефективність цих систем з точки зору результатів навчання, задоволеності працівників і організаційної діяльності. Крім того, дослідження підкреслює важливість методів оцінки та стандартизованих показників для точної оцінки впливу. Для усунення виявлених прогалин і проблем у статті сформульовані практичні рекомендації та керівні принципи для організацій, які прагнуть запровадити та оптимізувати системи дистанційного навчання та коучингу. Ці рекомендації включають стратегії інтеграції цих систем в існуючі системи навчання та розвитку, використання технологій для покращення взаємодії та персоналізації, а також забезпечення якості та достовірності онлайн-навчального контенту. Загалом це дослідження дає цінну інформацію про інтеграцію дистанційного навчання на підприємстві.

Ключові слова: дистанційне навчання, підвищення кваліфікації, мотивація співробітників, кваліфікація співробітників, коучинг, менторська підтримка, підприємство.

Література.

  1. Anderson T., Wilson S., Thomas E. The Role of Technology in Facilitating Distant Learning and Coaching at Enterprises. URL: https://files.eric.ed.gov/fulltext/ED557189.pdf.
  2. Bernard R.M., Abrami P.C., Lou Y., Borokhovski E., Wade A., Wozney L., Wallet P.A., Fiset M., Huang B. How does distance education compare with classroom instruction? A meta-analysis of the empirical literature. Review of Educational Research. 2004. 74 (3). Р. 379-439
  3. Billett S., Developing a Skillful and Adaptable Workforce: Reappraising Curriculum and Pedagogies for Vocational Education, Vocational Education and Training in the Age of Digitization Challenges and Opportunities, 2020, 1, pp. 251-272.
  4. Chen L., Wang Q., Liu B. Implementing Remote Coaching Programs: Lessons Learned from Multi-National Organizations. URL: https://www.researchgate.net/publication/331189067_Innovation_and_innovation_management.
  5. Crespí P., López J. Mentoring impact on the transversal competence’s development. An experience of educational accompaniment in the integral formation of the student. Journal: Frontiers Online Journal. 2023. URL: https://www.frontiersin.org/articles/10.3389/feduc.2023.1231399/full.
  6. Davis J.L. Employee motivation in remote work. Linköping University. Department of Management and Engineering. 2021. URL: https://www.diva-portal.org/smash/get/diva2:1564656/FULLTEXT03.pdf.
  7. Derouin R.E., Fritzsche B.A., Salas E. E-learning in organizations. Journal of Management. 2005. 31(6). Р. 920-940. DOI: https://doi.org/10.1177/0149206305279815.
  8. Ernst J.V. A Comparison of Traditional and Hybrid Online Instructional Presentation in Communication Technology. Journal of Technology Education. 2008. 19(2). P. 40-49.
  9. Grant A.M. The efficacy of coaching. The University of Sydney. 2012. P. 45-48.
  10. Johnson S., Thompson E. Coaching Strategies for Remote Workforce: A Case Study of XYZ Corporation. Journal of Organizational Psychology. URL: https://www.singaporeanjbem.com/pdfs/SG_VOL_3_(3)/7.pdf.
  11. Kaur G. The Impact of Coaching on Employee Performance Mediated by Rewards and Recognition. International Journal of Education, Learning and Training. 2019. Vol. 4 (No.2). рр. 113-126.
  12. Khemissi F., Jouili T. The Impact of Skills Development on Employee Performance. IJCSNS International Journal of Computer Science and Network Security. 2021. Vol. 21 No.11. URL: https://koreascience.kr/article/JAKO202105254939208.pdf.
  13. Lee H., Miller C. The Contribution of Coaching and Mentoring to the Development of Participants in Entrepreneurial Development Programmes. International Journal of Evidence Based Coaching and Mentoring. 2020. Vol. 18(2). Р. 51-67.
  14. Smith J., Johnson A. Implementing Distance Learning in Organizations: A Framework for Success. Journal of Training and Development. URL: https://www.researchgate.net/publication/240249080_E-Learning_in_Organizations.
  15. Turner K., Martin L. Enhancing Employee Engagement through Distant Learning and Coaching Initiatives. Journal of Human Resource Management. URL: https://www.isonderhouden.nl/doc/pdf/arnoldbakker/articles/articles_arnold_bakker_380.pdf.
  16. Wuttke E., Seifried J., Niegemann H. Vocational Education and Training in the Age of Digitization. 2020. Vol. 4. URL: https://madoc.bib.uni-mannheim.de/57493/1/9783847413356.pdf.

Статтю було отримано 02.12.2023